Vilken helg..

Ja du milde jag skulle ju återkomma men fick fullt upp med annat istället.
I lördags kväll kom mamma å pappa hit de gjorde färdigt Nellies rum och när hon fick se det vilken lycka hon utstrålade. Hon var såååå glad över detta rum speciellt när hon såg Mimmi å Musse på väggarna :)
Det var verkligen jätteroligt å se henne så glad.
Även farfar, David å Tess kom hit å fick lite mat i magen jag lagade lövbiff å pommes med en hel del tillbehör gott gott.

Jag hade den perfekta barnvakten också medans jag lagade mat :)


Farfar och Noah <3



Har mer att berätta om min helg och lite bilder men får återkomma, nu vill lilleman ha sitt nattamål sen sover han gott till i morrn :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0