Ta alla tillfällen i akt.

Ja man får verkligen passa på att sätta sig vid datorn när man får tid till det.
Nellie äter frukost sittandes brevid mig och Noah sitter i gungan å pratar med fiskarna mysig morgon detta.
Nu längtar jag efter julen å hoppas på mkt snö i år :) Gärna på julafton också hur mys som helst ju.

Igår var vi på babycafé i Mjällby, det var trevligt får bli en repris på det nästa vecka :)
Var även på 2- månaders kontroll med Noah hos Reino. Han tyckte Noah var en välgödd gosse som också var väldigt stark. Noah tyckte om att prata med Reino han skrattade åt honom å jollrade så mkt det var roligt att se.
Nu väger vår lille gosse 7 kg helt galet mkt det vägde Nellie när hon var 4 månader så visst är det lite skillnad.


Nu är golven lagda i barnens rum och Nellies är nästan helt färdigt fattas bara lite lister som jag hoppas Nicke sätter dit snart, Noahs rum håller på att vävas så det börjar också se sitt slut. Ska bli så skönt när det är färdigt så de kan flytta in i sina rum. Golvet till resten av ovanvåningen är beställt så förhoppningsvis kommer det innan veckan är slut så Nicke kan lägga det i helgen hoppas hoppas är trött på att slipdamm m.m.
Det blir verkligen skitigt överallt i huset trots att vi bara renovera där uppe.


Nu måste jag göra barnen i ordning snart ska Nellie till dagis :)
Så här kul hade barnen igår kväll.



Noah i Nellies dockvagn



Stolt storasyster :)

Kommentarer
Postat av: Elaine

En riktigt bastant liten kille må jag säga! Söt är han iaf, likaså Nellie! Vad hon växer!!

Ha en bra dag!

KRAM

2010-10-20 @ 08:21:14
URL: http://[email protected]
Postat av: Dessan

Ja det är han verkligen, Tack så mkt! :)

Dagen har varit bra din också hoppas jag! Kram

2010-10-20 @ 23:08:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0