Skopunkten

Igår drog jag och barnen till skopunkten för att inhandla lite skor till Nellie.
Visst hittade vi skor det blev 4 par så förhoppningsvis ska hon klara sig ett bra tag framöver :)
Nellie älskar skor det är det bästa hon vet, kan undra vem hon ärvt det efter?
Jag hann inte titta till mig själv så får bli en tur till i helgen, blir säkert Nicke jätteglad.
På tal om Nicke det är ju snart Farsdag och jag vet inte alls vad jag ska köpa, är det någon som har något förslag så kom gärna med det?? Tycker det är jättesvårt.

 

Just nu så spacklas det för 3:e gången här :) Så snart är det äntligen dags att tapetsera.

Tapeterna är beställda till Nellies rum men till Noahs var dom slut så nu vet jag inte vad jag ska ha till honom ??

Måste hitta en idag så jag å Noah får passa på när Nellie är på dagis :) Hoppas hoppas jag hittar nån, jag med min beslutsångest kan det bli jobbigt.



Nellies nyinköpta skor som hon valt själv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0