Middagsbjudning

Igår hade vi middag här hemma mina å nickes föräldrar kom.
Det bjuds på fläskfilé, potatisgratäng och sallad mycket gott var det å till efterrätt blev det pannacotta me hallon mums! :)

Idag har vi bara tagit det lugnt jag å barnen, hur mysigt som helst måste få ha sånna dagar också trots att jag har hur mkt som helst att göra men idag sket jag i allt.
Kan ta tag i alla måsten när Nellie är på dagis istället :)


Känner mig lite ur jängorna hoppas det är nått som går över snabbt, bara flög på mig nu hel skumt..
Dags att påbörja middagen, snart kommer hjärtat hem.
Även mina förädrar kommer för att väva barnens rum :-D Total lycka verkligen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0