Kick-off!!

Det får bli ett snabbt å kort inlägg nu på morgonen då jag egentligen inte har tid.

Idag är det kick-off med revyn som gäller! :)
Ser framemot det jättemkt, är lite som en drog för mig tycker det är hur kul som helst.
Jag är oerhört glad över att Nicke har förståelse för att jag vill vara med i år igen, trots att vi har en liten så ställer han upp..
Även mamma har sagt att hon ska hjälpa till med barnen så kan inte bli annat än bra :)
Nicke å Nellie har kört till k-stad för att göra lite ärende. Noah sover å jag ska göra mig i ordning kl 12.00 ska nämligen revygänget samlas igen både gamla å nya :-) Kommer säkert bli hur bra som helst tror jag.

Nej klockan springer ifrån mig dags att kila..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0