IKEA

Idag har vi varit på Ikea å shoppat lite till Nellies rum..
Är så nöjd med mina inköp! Blev lite förvarnigssaker, skrivbord mm till hennes rum lättare att visa bilder sen när allt är klart :)
I morrn så ska allt skruvas ihop å förhoppningsvis ska jag hinna möblera lite :)
Har fortfarande beslutsångest om vilken säng jag ska ha till henne, tycker det är jättesvårt, någon som har förslag?


Barnen sover gott och de har varit så duktiga idag helt galet stolt är jag över dom :)
Nicke skruvar förtillfället ihop en del till hennes kök vilket jag hör inte är så populärt hehe visserligen gillar han inte något som ska skruvas ihop från ikea.
Så i morrn kommer han inte få det lätt :)



Nu ska jag dra mig till soffan å se filmen Vid din sida som visas på tv3
Ha en fortsatt trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0