Förkylning

Usch ja det är lagom roligt med förkylning..
Jag är bra igen men med lilla Noah är det inget vidare, han vakande kl 4 i morse å kunde inte andas helt igentäppt å så var han så trött och ville bara sova men gick inte.. vilket gjorde honom ännu mer irriterad så vi gick ner å la oss i soffan halvt obekvämt för mig men han låg bra i min famn kom högre upp så det underlättade andningen för honom. Han somnade gott och sov om till 7, nu har han ätit och somnat i gungan.
Får hoppas det går över man känner sig så hjälplös när de små är dåliga..


Nellie sover fortfarande dags att väcka henne då hon snart ska till dagis..
Igår blev jag färdig med inbjudningskorten till dopet :) Mycket nöjd är jag å Sofia var så snäll att hjälpa mig vilket underlättade en hel del när man har 2 små barn här hemma å en hel del inbjudningar att göra så TACK till dig Sofia! :-D



Här är bilden på Noah som vi använde till inbjudningskorten det togs igår :)

Kommentarer
Postat av: Dalin

Stackars liten :( Min Daniel är med förkyld och vaknar också här, men har köpt renässans pipetter till honom nu och tar nässugen direkt efter så nu går det fort att få bort det :D

2010-10-14 @ 19:06:59
URL: http://dalinleandri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0