Böter!!

Ja nu har jag lyckats igen, jag blir såå trött på mig själv.
Idag var jag å storhandlade på coop i stan när jag kommer ut från affären så har jag fått en böteslapp på min framruta 300 kr i böter för att jag inte hade p-skylten synlig, men sen när måste man använda den där?? Det har jag missat helt även Sofia som var med mig fick en lapp. Hon blev inte heller så glad så nu lär väl inte hon hjälpa mig att handla fler ggr hehe :-D

För 2 veckor sen var jag i k-stad på Andys lekland med Nellie där fick jag också böter på 500 kr. Tydligen så får man inte parkera där jag parkerat tidigare längre då kan man väl sätta upp en skylt eller??
Jag blir token så mkt pengar jag kan ha roligare för ju.

Frågan i detta är hur jag ska lyckas lägga fram detta lite snyggt för Nicke för han lär bli tokig eller kanske betala den utan hans vetskap? Hmm tål att tänkas på.


Snart dags att påbörja middagen idag blir det lövbiff, beasås, grönsaker å kroketter MUMS som Nellie säger :-D

Förresten så spacklas barnrummen för andra gången nu idag :) Bara 1 gång till sen ska det tapetseras UNDERBART snart snart snart kan mina 2 små busfrö få sina efterlängtade rum..

 

Lite bilder av det som pågår just nu.

David å Sebbe i Nellies rum

Nellie å Noahs rum



 Jag med mina 2 underbara barn <3


Kommentarer
Postat av: Sofie

Jag fick med böter imåndags. 600:- jag blev lika sur som du kan jag säga.. Ahhh...

2010-10-06 @ 20:59:41
URL: http://nykis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0