Barndop

Ja nu är det dags att ta tag i barndopet.
Datum är bestämt det blir den 5/12 när Noah är precis 4 månader.
Skulle vilja haft det tidgare men det går inte eftersom det är mitt i pälsningen så svärfar har fullt upp då å han kommer säkert behöva Nickes hjälp med det också.
Jag får så snällt vänta helt enkelt men det går bra ändå jag får ju mer tid på mig att planera :)
Ska göra inbjudningskort nu i helgen å skicka dom i veckan har jag tänkt.
Sitter å funderar över vad för sånger jag ska ha vet inte alls, med Nellie var det så enkelt och en självklarhet med Noah är det svårare ?? Till Nellie hade vi Min lilla ängel den är såå fin och nått speciellt.
Vill inte ha samma till Noah vill ju ha en egen låt till han men vet inte alls är det någon som har något låtförslag så kom gärna med det :)


Idag har jag mycket att göra, måste få ordning på huset det är en enda stor röra just nu å jag får panik av det.
Jag klarar inte av att ha det stökigt det kryper i hela kroppen på mig mår jättedåligt av det, är det normalt? Eller är det bara jag som är sån?
Anledningen till allt detta stök är ju pga renoveringen som snart är färdig tack å lov!
Igår inredde jag å Nicke vårt nya kontor känns skönt att få det på plats men det är ju saker i hela huset möbler mm. som barnen ska ha på sina rum när de är klara.
Och på söndag mitt i allt stök så ska vi ha hem mina föräldrar å Nickes föräldrar på middag vilken bra tajming jag har i allt! Visserligen får jag lite press på mig att göra i ordning här för visst är det en liten latmask i mig också :)
Nej nu MÅSTE jag återgå till min städning ha en bra dag alla läsare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0