Babycafé

Tyvärr blev det inget babycafé idag :/
Vaknade i morse med en sån fruktansvärd huvudvärk inte alls roligt å nu är jag förkyld..
Har inte tid med detta hoppas det är något som går över snabbt.

Idag har jag inte gjort mkt utan bara tagit det lugnt.
Mamma  kom å hämtade Nellie i morse å körde henne till dagis som hon har saknat :-D
Noah sover så gott i sin vagn så jag ska passa på att få i mig lite mat, är bara så tråkigt att äta själv..
Igår vävades Nellies rum, idag ska det målas :) Nellie var såå lycklig igår för att hennes rum är snart färdigt hehe så go är hon.
Hon stod å tittade på mormor å morfar å pratade en massa att hon skulle köpa säng, lampa å leksaker till sitt rum den damen har visst stora planer.. Det ska vara en vit säng med tydligen var det mkt vikitgt :)
Det ska bli så kul att få inreda hennes rum OM jag nu får bestämma nått då hon har stark vilja själv...

Ska lägga upp lite bilder när vi har målat :-)

Kommentarer
Postat av: Elaine

Åh, jag vill också inreda barnrum!!

Lycka till med allt Dessan!

2010-10-12 @ 13:09:20
URL: http://[email protected]
Postat av: Dessan

Ja det är roligt, kom gärna med föslag å tips :-)

Tack så mkt Elaine!

2010-10-14 @ 08:14:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0