24h

Jag ska försöka bli bättre på detta med att blogga, jag vill men ibland räcker inte tiden till.
24h om dygnet är ibland för lite det hade inte skadat med några timmar till.
Just nu är det mycket som händer vi håller på med vår renovering av ovanvåningen känns som det aldrig blir klart men det börjar se lite ljusare ut nu..
Igår spacklades barnens rum första gången behöver 2 ggr till sen ska det tapetseras :)
På fredag kommer golvet till barnens rum och Nellie längtar så mycket efter sitt nya rum.
Hon har bestämt att det ska vara Musse på väggarna som är hennes STORA idol hehe.
Noah växer så det knakar förstår inte vart tiden tar vägen igår blev han 2 månader gammal! Galet fort går det försöker njuta så mycket jag bara kan av denna underbara lilla unge, de är ju så mysiga när det är små.





 Stolt Storasyster

Kommentarer
Postat av: Josse

Vad fina dom är era barn dessan! Hoppas att allt är bra med er :)

2010-10-06 @ 10:37:20
Postat av: Josse

Vad fina dom är era barn dessan! Hoppas att allt är bra med er :)

2010-10-06 @ 10:38:22
Postat av: Dessan

Tack så mkt! Det är bara bra med oss dig/er med?? :)

2010-10-06 @ 15:31:04
Postat av: Josse

Jodå det är bara fint med mig med :) Vi ta å ses en dag tycker jag?

2010-10-07 @ 11:04:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0