Vi skojar inte..

...om dessa sammandragningar jag har ikväll, du milde!
Kan nästan tro att den vill komma ut nu men den får allt vänta några veckor till.
Det är väl jag som är dum å har grejat för mkt idag men som sagt gör inte jag det så gör ingen det, å jag klarar inte av att ha allt i oordning innan bebis kommer. Det måste vara på plats!
Just nu är mitt projekt att flytta alla kläder till den nya garderoben å samtidigt går jag igenom allt å sortera vilket jag inte ska ha, det är jobbigare än man tror vill jag säga.


Nellie är dessutom inne i sin första trotsålder vilket är helt underbart!! Hon om någon har humör å temprament kan undra om det är från mig eller Nicke hon fått det, vad tror ni?? heheh

Har haft en supertrevlig dag tillsammans med Jessica, Viggo, Therese, Amy å Carina det får göras om snart igen alltid kul att träffas å snacka lite skit :-)




Min envisa lilla dam börjar bli stor..

 

Nej nu börjar det bli rikitgt jobbigt med dessa sammandragingar så nu ska jag ta mig till soffan med en vetekudde å försöka slappna av lite..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0