Trött...

Är rikitgt trött nu, har scannat in 100 bilder till mormors bildspel så nu är det snart färdigt lite smådetaljer kvar att göra bara.

Har även scannat in 60 bilder till farmors, har inte fått alla bilder av pappa ännu så det lär bli många fler där.


Min banrmorska ringde idag hon hade fått provsvaren, då mitt HB är 97 så ville hon kolla mitt blod..

Det visade sig att jag fattades järn, B12 å en sak till som jag inte kom ihåg så nu ska jag börja gå på tabletter ska hämta 2 sorter i morrn på apoteket får hoppas det hjälper så att jag kan bli lite piggare.

Dianah tycker jag är duktig på att dölja min trötthet kanske sant men just nu känns det som det blir jobbigare för var dag som går, men har mkt att  tänka på å sover dåligt för den delen också vilket påverkar en del.


Nellie har redan lagt sig hon va trött efter gårdagens stim så jag ska faktiskt lägga mig på soffan en stund nu. Får passa på medans det är tyst i huset, Nicke är å spelar innebandy men han dyker nog upp snart..


Ha en fortsatt trevlig kväll alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0