Tiden räcker..

..inte till.
Jag har inte haft tid att blogga å ska erkänna att jag har lite dåligt samvete för det men som sagt tiden räcker inte till just nu.
Det har varit sååå mkt igår hade vi begravning för farmor vilket va jättefint men rikitgt tufft!
Mkt mer behöver jag inte säga.


Idag har Nellie varit hemma, vi var båda så trötta å vädret så dåligt så vi har haft en mysdag framför tv:n istället vilket va välbehövligt!
Har även varit en vända hos barnmorskan å allt va bra me bebis :-) Något positivt i det hela iaf <3


Nu har jag precis lagt Nellie, Nicke är iväg å spelar fotboll så jag ska alldeles strax inta soffan med en skål jordgubbar :-)



Ha en fortsatt trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0