städa, städa...

Det är precis det jag har gjort idag, det är skönt att ha det gjort men tyvärr blir det aldrig långvarigt med mina familjemedlemmar, de är duktiga på att skita ner..
Å nu mår jag som jag förtjänar har sammandragningar å väldigt ont i ryggen, att jag aldrig lär mig.
Läkaren har sagt till mig strängt att jag måste ta det lugnt, men jag menar hur lätt är det på en skala 1-10?? INTE ALLS kan jag snällt säga =)

Nellie sover gott nu å Nicke håller på att elda då det är värsta höstvädret ute. Vi hade stängt av vår värme men fick snällt starta den igen då vi kände att det va kallt i morse. Å nu har det ju dessutom börjat blåsa vilket leder till ännu kallare hus.



Fick ett telefonsamtal i morse om branden i svängsta, det kom som en chock när jag fick veta vem som omkommit.
Vi har inte träffats på länge men en gång i tiden träffades vi jämt allt från fester till filmkvällar. Har otroligt många minnen ihop. Kan inte förstå att det är sant.
Det är många tankar som far igenom huvudet just nu men framförallt

Vila i frid David Ottosson!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0