Sjusovare..

Ja det kan man lugnt säga, jag har äntligen fått upp Nicke så nu är han i källaren å greja för fullt :)
Men den lilla damen Nellie sover fortfarande hallo kl.10.00 ska hon sova runt hela dagen eller? Hon är sin far upp i dagen kan sova hur länge som helst.
Önskar att en annan kunde göra det när man får chansen till det som nu men nej då det går inte helt hopplöst ju.


Kan undra vad dagen har att erbjuda idag, Nicke ska spela bortamatch så han kommer vara iväg hela dagen så vet inte rikitgt vad jag å Nellie ska hitta på hmm ?? det löser sig säkert framåt dagen får vi hoppas.
Vädret är ostabilt idag tycker jag allt men så länge det inte regnar är det är Ok för mig :)
Det ska visst vara nån outlet i stan idag om jag fattat det rätt, kanske skulle man ta sig en sväng in dit å kolla läget? vem vet kanske man hitta nått användbart :)

 
Nästa vecka kommer min underbara vän Sofie ner från Jönköping ska bli sååå kul att träffa henne längtar alla redan å snart är det rock vilka minnen vi har tillsammans från de tidigare åren eller vad säger du råttis? :)

 

Tiden springer snabbt iväg, kollade min lilla agenda å det visade sig att vi är uppbokade med nått varje helg hela juni månad å Juli helt galet, när ska jag ha tid att föda egentligen hehe det kan man snällt fråga sig.

Tyvärr kan man ju inte planera in när det ska ske utan det kommer när kommer hehe :) Vilket säkerligen är bäst också..

Nej lite frukost nu är aldrig fel så får vi väl se när min lilla prinsessa vaknar idag :)

 

 

 


  Min lilla tuffing!


Kommentarer
Postat av: Elaine

Det hade inte varit fel med lite sovmorgon!! Somnade inte förrän framåt tre i natt och då är det ju så klart att Mollie inte ville sova längre än halv sju. SUCK! Det är lite tungt idag ska jag erkänna men man får tuffa på ändå! Ha en bra dag! Kram Elaine

2010-05-29 @ 12:40:24
URL: http://[email protected]
Postat av: Sofie

Ja minnen det har vi helt klart från den festivalen, och vi älskar det. En massa underbara stunder tillsammans. Önskar att vi kunde träffas oftare saknar dig massor. Men nästa vecka ses vi iaf :)

2010-05-29 @ 13:22:08
URL: http://nykis.blogg.se/
Postat av: Dessan

Elaine, Usch din stackare jag förstår att du vill ha sovmorgon.. Men du såg pigg ut igår kväll på er promenad :) Ha en underbar Morsdag! Kram

2010-05-30 @ 09:21:09
Postat av: Dessan

Sofie, Jag önskar samma men som sagt snart ses vi igen å jag längtar ;)

2010-05-30 @ 09:21:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0