Sjung om..

 Studentens lyckliga dar!!
Ja jisses säger jag bara, idag tar lillebrors flickvän studenten så ett STORT GRATTIS till Tess!! :-)
Det får en annan att tänka tillbaka då man själv stod på trappen å tjöt av lycka! Å vad många minnen det finns! :) Tänk att det redan gått 4 år helt galet å vad har vi åstadkommit? Jo hus, bil, hund å det underbaraste av allt vår underbara dotter Nellie å så kommande bebis .
Trodde inte jag skulle vara 2 barns mor vid 23-års ålder, jag hade så många planer det skulle resas, jobbas utomlands å allt men icke. Självklart ångrar jag ingenting jag är väldigt lycklig där jag är idag å mår super! :)
Min längtan efter detta barn växer sig större för var dag som går, längtar efter att få träffa det lilla knytet!
Å det är jag inte ensam om att göra, Nicke längtar otroligt mkt å lilla Nellie me :) Får bara hoppas hon känner likadant när den har kommit. Nu har man gått in i v.32 kan knappt förstå det, är ju bara 8 veckor kvar :)


                                              Nellie kramar bebis, här är jag i v.28


Kommentarer
Postat av: Ida Jacobsson

Halleda, vilken söt bild! vad fina ni är!

2010-05-28 @ 18:10:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0