Regn regn å

åter mera regn, det är väl härligt? eller inte..
Man kan tro att hösten är här eller är det detta som är svensk sommar? haha


Min lilla prinsessa är fortfarande dålig har hög feber å vill varken äta eller dricka, har sovit så oroligt i natt förmodligen drömt mardrömmar i och med den höga febern.
Hon har sovit mellan mig å Nicke å det har varit rätt så jobbigt då hon är som ett frimärke, jag har ju den stora magen  i vägen med å Nellie det blir varmt vill jag lova :) Men är man dålig så är det mysigt att vara nära mamma..
Just nu ligger hon på soffan å kollar playhouse disney vilket är hennes favoritkanal :-)

 

Helt sjukt vad fort tiden går i morrn har jag gått 31 fulla veckor ska gå in i v.32 kan knappt fatta det själv.

Denna graviditet har gått mkt mkt snabbare än Nellies vet inte rikitgt hur jag ska hinna med allt å så renovering mitt i allt är ju superkul!
Just nu skulle jag inte banga för att åka iväg å när jag kommer tillbaka är övervåningen färdig hade varit hur underbart som helst! Man kan iaf alltid drömma :-)



Å nu närmar sig Sweden Rock Festival 2010!!! med stora steg å självklart ska jag infinna mig där det finns inget som kan stoppa mig :-) det är det bästa som händer på hela året! Dock blir det nyktert å tjockt i år men det gör mig INGENTING jag kan ha lika roligt ändå!

Lite bilder från förra året!


Älsklingen stylad av Fru. Lagerberg                                      KÄRLEK!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0