Nyklippta...

Japp så var hela familjen nyklippt och jag har såklart färgat håret dessutom :-) Det tackar vi vår goa vän Cindy för!! Nellie blev så fin så...


Idag har jag och Nellie varit i k-stad med mina föräldrar å köpt en cykel till mig vilket va väldigt efterlängtat!! Så nu ska här cyklas! (Om jag kommer ihåg vill säga) hahah det var ju ett bra tag sen sist å Sofie kan ju intyga på hur det har gått hahah


Just nu har jag tagit en paus från mitt städande, har inte så mkt kvar men måste göra det färdigt idag då jag ska ha kalas i morrn eftersom jag fyller år! Helt galet vad fort tiden går 23 år gammal du milde! heheh


Kim är här å ikväll fick jag middagen lagad å diskad vilket jag gillar starkt, Kim å Nicke skötte den delen å till förvåning blev det väldigt gott! Det blev hemmagjorda klyftpotatis, baconinlindad fläskfilé, sås å en mkt god sallad! Det får dom mer än gärna fortsätta med :)



Nej om man skulle ta tag i det sista med huset nu sen lägga sig på soffan med en stor skål glass!!


Kan undra om man blir väckt av sång å paketer i morrn??

Kommentarer
Postat av: Sofie

Ja det där med cyklingen är något du kan behöva öva på haha kanske bäst att Nicke tar nellie där bak tills du övat upp dig lite ;)



Att få middagen serverad sådär låter helt udnerbart bara se till att dom gör det fler gånger. haha

2010-05-02 @ 13:37:51
URL: http://nykis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0