kalas

Jajemensan nu är kalasen i familjen igång igen..
Alla fyller verkligen samtidigt helt galet.
Igår va det Izak som fyllde 8 år, idag fyller pappa min år.
På Söndag är det Signe som fyller 1 år å nästa helg är det Alice som fyller 5 år! :) Så det blir en hel del kalasande.
Dessutom är Nellie bjuden på barnkalas hos Tindra som fyller 2 år på söndag, vi ska verkligen försöka klämma in det också.
Och på Lördag så är jag å Nicke iväg bjudna på 20 å 25 års galaj, trevligt trevligt som sagt pengarna rullar denna månaden å de har knappt hunnit in på kontot än å mitt i allt så är det snart ROCK!! Jag längtar enormt mkt! Kommer bli superbra trots att jag är gigantisk då, det känns att det börjar närma sig nu jag fylls me vatten å börjar bli svullen jobbigt, å värre blir det om vi får en varm sommar vilket vi ¨säkert får bara för att :-)

Nedräkningar börjar, nu är det bara 10 veckor kvar! Vart tar tiden vägen? Då blir vi 3 helt plötsligt 4 underbart!

 

 

Nej nu är det Greys som gäller för hela slanten :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0