Älskade barn

Nellie å Nicke sover fortfarande får nog ta å väcka dom snart då tanken är att vi ska äta frukost på stan idag ju.
Vet inte vad för rytm Nelllie kommit in i nu men tydligen är hon som sin far å gillar att sova länge :) Om en annan ändå kunde göra det då...


Sitter å letar efter låten "Älskade barn" men hittar inte den jag blir galen, är det någon som vet var jag kan hitta den? Jag har ackorden å texten men vill gärna ha låten också. Jag tar tacksamt emot förslag :)


Senare idag blir det middag me min "lilla familj" då det är MORSDAG idag, ska till sandviken så mys så får hoppas vädret håller sig så det inte blir något regn för det vill vi inte..


Nej nu får dom allt vakna de bägge sjusovarna detta går inte har mkt att göra å klockan bara tickar :)
Vet en som kommer bli väldigt arg å det är Nellie, den damen har inget morgonhumör henne ska man passa sig för att väcka men tyvärr måste jag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0