60 dagar..

kvar tills det är dags för det lilla knytet att komma :) Men vem vet kanske den kommer tidigare vilket inte gör mig nånting, sist jag var hos BM så träffade jag även läkaren å då sa han att huvudet ligger ner å trycker vilket är lite tidigt men som sagt det gör inget. Den får gärna stanna några veckor till men sen får den komma :)


Idag ska jag till tandläkaren vilket är mindre roligt men så är det.
Nellie ska vara hos sin farmor under tiden. Hon ser ut som en prickig korv, har kommit underfund med vad felet har varit, hon har haft 3-dagars feber vilket hon aldrig haft innan. Men prickarna börjar ge med sig å hennes aptit har börjat komma tillbaka vilket är väldigt positivt :)


Vi tog även sovmorgon idag vilket va skönt hade säkert sovit nu me om det inte varit för mamma som ringde 08.30 å Nellie vaknar jättearg å säger att hon är trött hehe så söt när hon är irriterad.
Nu sitter hon å dricker välling å titta såklart på playhouse disney som vanligt :)
Så nu är det väl dags för mig att göra lite frukost till oss sen ska vi ge oss iväg till svärmor.
Ha en underbar dag i det fina vädret!

Kommentarer
Postat av: Elaine

ha en trevlig dag du oxå!! Kram!

2010-05-28 @ 09:24:51
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0