23 år idag!

Ja jisses vad tiden går, 23 år fyller man idag.
Blev väckt 06.30 av min lilla prinsessa å Nicke å fick superfina paketer :-)


Har haft kalas nu i eftermiddag och dom
 sista gästerna har precis gått hem å jag har tampats med Nellie hon vill inte sova hon är full av socker å det märks! Hon är envis som en oxe men jag är steget värre så jag vann :)

Nu vet jag vem hon ärvt det ifrån hmm det kan jag inte sticka under stolen med..

Dagen har varit underbar, har fått mkt fina paketer vilket egentligen inte behövdes men glad blev jag.

I morrn ser jag framemot bra väder hoppas hoppas för jag vill ge mig ut på en cykeltur med Nellie hmm hur ska det sluta? Kanske borde "öva" först? Det återstår å se i morrn, ska även scanna in ALLA bilder till mormors bildspel medans Nellie är på dagis då begravningen närmar sig med stormsteg... Känns fortfarande overkligt å visst det fattades folk här idag men ni ligger mig varmt om hjärtat å det kan ingen ta ifrån mig!


Nu verkar det som Nellie äntligen har somnat, skam den som ger sig.. så nu ska jag äntligen lägga mig på soffan en stund känner av en del sammandragningar har varit för mkt idag helt enkelt men ändå en underbar födelsedag!


Kommentarer
Postat av: Josefin

Grattis på födelsedagen!

2010-05-02 @ 23:34:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0