Varva ner..

Dessan. Det får jag höra hela tidigt :) Å tro mig jag försöker verkligen det gör jag men det är inte så lätt.

Har en underbar dotter som vill göra en massa hela tiden speciellt nu när vädret är sååå fint å så har jag massor av saker som måste göras innan bebis kommer. Jag vet att jag kommer inte hinna med allt men vill ju som sagt hinna med så mkt som möjligt :)

Sammandragningarna blir allt tätare å tätare, idag har det varit lugnt (än så länge) men igår var det jobbigt.

Det malde på ett i ett hela dagen så igår kväll var jag lagom trött. Idag känner jag mig rätt sleten, tung i huvudet får hoppas det går över snabbt :)
Ska in till stan innan kl.10.00 till labb för att göra en ny blodstatus. Dessa sprutor gör mig tokig, kommer ju bli ännu tröttare när de tar blod från mig :p
Jaja smällar man får ta tyvärr.
Nej Dessan nu är du allt för negativ så nu går vi över till något positivt istället :)


Nu närmar sig verkligen SWEDEN ROCK FESTIVAL 2010 med stormsteg å jag längtar otroligt mkt kommer bli hur bra som helst trots min stora mage :) Hoppas vädret håller sig så man slipper regn det vill vi INTE ha nej nej solen jag hoppas du är här för att stanna!
I morrn börjar mitt första jobbe pass på rock. Ska var där mellan 06.00-12.00 så det blir upp tidigt i morrn, med andra ord kanske lägga sig lite tidigare ikväll? men samtidigt hur kul är det på en skala 1-10 en fredag? haha ja vi får väl se kommer säkerligen somna på soffan ändå :p
Sen i morrn eftermiddag är det barndop för lilla Annie å där ska jag sjunga lite nervöst är det allt men det går säkert bra ändå ( får vi hoppas )


Nu är det dags för lite frukost sen in till stan å ta de hemska blodproven!



 Nellie och kusin Julia gungar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0