V.36

Ja nu närmar det sig med stormsteg, helt galet fort har det gått, går som sagt in i v.36 nu å jag kan knappt fatta det..
Va på ett besök i k-krona igår då de inte fick nån rätsida på hur bebis låg så ville de göra ett ultraljud.
Det visade sig att den ligger med huvud ner men inte fixerad å fortfarande väldigt rörlig vilket den kan vara resten av tiden säger dom eftersom det har passerat ett barn där så är det ibland svårt för nästa att fixera sig då bäckenet är uttöjt å det är bara 2 år sen jag födde sist menar dom.
Läkaren tyckte magen hade sjunkt väldigt mkt så jag behövde inte hoppa säck nu under midsommar sa han, hehe för det vore ju bra om den vill stanna inne 2 veckor till iaf, å JA tack det vill jag med då Nellie å Nicke fyller år nästa vecka vill inte ha fler krockar.
Det räcker med Nellie som får dela födelsedag med sin Kusin Hilda, det rör sig bara om 12 min till en ny dag men nejdå självklart ska Nellie hinna komma ut. Men så är det inget man kan styra över ;)



Idag bär det av till sandviken där det ska firas midsommar som vanligt kommer bli mys.
Men det tar lite emot att komma ner där å inte mötas av farmor det känns kan jag säga, har haft väldigt svårt för att åka ner där men jag ska fixa detta, farmor hade velat det.
Idag ska det rullas köttbullar vilket farmor alltid gjorde, vill att traditionen lever vidare tillsammans med många härliga minnen!



Nu ropar Nellie att hon vill ha frukost så bäst att lyda den lilla damen.
Ha en trevlig midsommar alla! Det ska jag ha! ;)

Kommentarer
Postat av: Josse

Trevlig midsommar Dessan!

Vi kan väl ta en grill nån dag?

Kram på er

2010-06-24 @ 14:20:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0