Underbar dag.

Ja det kan man säga att det har varit idag.
Vädret har varit kanon har t.o.m bränt mig på axlarna inte alls ovanligt men så är det.
När jag hämtat lillan på dagis så körde vi in till sölve för att lämna bilen på verkstad.
Under tiden tar jag å Nellie cykeln som jag har hos mamma in till stan för att kolla skor till Nellie då hon inte har några sandaler. Tyvärr hittade vi inga så det får bli en tur till k-stad vilket inte gör mig nånting om jag ska va ärlig :)
Istället blev det en glass på glassbåten me min lillebror å det uppskattades mkt av Nelllie kan jag säg.


Efter glassen så cyklar vi tillbaka till sölve å hela vägen från stan så skulle det så klart sjungas, Nellie är helt tokig i musik :) Folk som var ute å gick log åt oss å tyckte Nellie var så gullig där bak på cykeln viftandes med armarna till alla sånger, hon kan verkligen varenda rörelse :) Vi har som sagt haft en helmysig dag.


Ikväll va jag i Norje på möte inför rock då jag ska jobba i helgen, kommer bli kanon! Längtar såååå mkt å nu är det bara 1 vecka kvar helt sjukt galet.


Har även varit hos BM idag det gick bra men mitt HB vill inte stiga trots att jag äter en massa å tabletter dessutom ska dit i morrn å göra en ny blodstatus vilket inte alls uppskattas men måste ju tyvärr göras.
Bebis HL var idag 132 <3 helt lovely att få höra dom slå så tydligt.
Å visst ligger den lilla krabaten med huvudet ner å trycker på men den får snällt stanna några veckor till tycker jag allt :)
Nu börjar det bli kämpigt att hålla ögonen öppna så det är väl bäst jag beger mig till sängen.
Godnatt å sov så gott!
Här är även lite nytagna bilder på magen har idag gått 32 fulla veckor. Nu närmar det sig allt :)




V.32



V.32


Kommentarer
Postat av: Elaine

Det såg så mysigt ut när du kom cyklande med Nellie och bulan! Fler cykelturer??.... sväng inom om du har lust, och annars oxå förstås! KRAM

2010-06-03 @ 07:57:25
URL: http://[email protected]
Postat av: Dessan

Jaså gjorde det? Det va varmt också kan jag säg. ja det lär blir nårra till innan bebis kommer så visst vi kommer gärna en runda nån dag :) Kramar

2010-06-03 @ 13:06:55
Postat av: Sofie

Du är så fin med din mage :)..



Oh vagn tokig är bara förnamnet på dig hahaha

2010-06-03 @ 13:58:09
URL: http://nykis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0