Trädgården!

Ja min trädgård börjar bli rikitgt fin!
Det har vi Ulrik Å Anna Kjellsson att tacka för! Ni är klippor som velat göra detta, jag är supernöjd å blir mer taggad att få ännu mer i ordning ;)

Idag har det varit fullt upp kan man lugnt säga, Familjen Kjellsson kom vid 10 i morse å har varit här tills nu.. Det har grejats å donats i trädgården.. Anna å jag har varit i Mörrum på Ljungsled å köpt växter å även tittat på Viktor som spelat match å självklart vann de! :)
Vi har även grillat 2 ggr idag å avslutade kvällen med glass, jordgubbar å grädde hur gott som helst!

Jag har inte gjort så mkt mest tittat på när dom andra har grejat då jag inte mått så bra idag har haft sjukt mkt sammandragningar att jag trodde ett tag att det skulle dra igång helt galet var det men nu är det lugnt igen..



I torsdags så drog vi till Fun City i Varberg med Jessica å Andreas å deras familj! Kom hem igår igen det va mkt trevligt men jag hade förväntat mig mer av stället men som sagt mkt trevligt var det iaf! Tack än en gång goa vänner för en trevlig "minisemester" Det får göras om igen tycker jag allt :)


Nej nu känner jag mig trött så ska lägga mig på soffan en stund, men bilder kommer så småningom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0