Sorry..

Ja förlåt alla flitiga bloggläsare.
Jag har verkligen inte haft tid att sitta här å blogga.
Det har varit fullt upp med SWEDEN ROCK FESTIVAL! å nu är det över.
Det blev ju som sagt en väldigt lugn festival även för Nickes del då han hoppade runt på kryckor. Han spelade fotboll i början på veckan å så hände nått med hans knä. Rätt så duktigt besviken va han men inte mkt att göra något åt.
Årets festival tycker jag inte var någon höjdare tyvärr å det band som jag såg så mkt framemot var helt värdelösa jag talar om Guns´n roses, jisses vilken besvikelse det va!!! Rikitgt synd att festivalen avslutades på det viset men som sagt inget att göra något åt får hoppas på bättre nästa år ;)
Å vädret va helt värdelöst är såå synd när det blir så å självklart har jag dratt på mig en förkylning som jag verkligen hoppas försvinner snart ;)


Har mkt på schemat så får återkomma igen, det blev iaf en liten snabb uppdatering..
Nu måste bilen städas ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0