Ny vagn :)

Japp idag har jag köpt vagn till bebis... ja jag vet jag är vagntokig men kunde inte låta bli..
Ni som känner mig vet hur jag fungerar hehe.
Nej men jag har faktiskt Teuotnia Fun kvar som jag köpte till Nellie förra året men då köpte jag bara sittdelen så nu var jag ju tvungen att köpa liggkorgen till bebis. Var inne i K-hamn på Miljö där jag köpt den å köpte idag en liggkorg att ha till bebis :) Sittdelen är svart så jag tog en brun liggkorg för omväxlingens skulle vilket jag blev väldigt nöjd med måste jag säga.
Eller vad tycks om vagnen?




Nellie gillar den starkt iaf hon har kört runt sina dockor i den idag så jag vet mkt väl vem som kommer vilja köra bebis hela tiden sen :)

 

Ikväll har jag å Nellie varit hos mina svärföräldrar. Nellie passade på att bada då vi inte har något badkar än men det ska komma har jag blivit lovad så det är bäst att han håller det löftet.

Nicke är just nu på väg hem, han å David åt middag här sen stack dom iväg då David sålt sin volvo eller ja bytt den mot en annan volvo med pengar emellan. Tess är också med fick precis ett mess att dom är på väg hem dom har även kollat på en hund som Tess ska köpa spännande ska det bli att se den :)


Nellie sover gott i sin säng å jag ska passa på att lägga mig på soffan då jag är helt färdig.
Har varit hos läkaren idag med. Mitt HB vill inte stiga, så ska till BM i morrn så får vi se vad vi ska göra nu. Jag har blivit sjukskriven hela JUNI månad nu å från den 1 Juli har jag tänkt ta mammaledigt :) Men det blir ju tyvärr inte mindre vila för det då jag har en dotter som är ett yrväder varje dag å full av energi men det är härligt det.



Nellie och Kusin Julia på Tess student!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0