Nellie 2 år!

Ja idag fyller vår lilla prinsessa 2 år! Det är helt sjukt vad fort tiden går jag hinner knappt med.
Hon väcktes i morse av mig å Nicke med sång å paketer även en smörgås med 2 ljus i å ett glas saft, vilken lycka det var för henne! Det var så roligt att se.
Det blir mkt bus å mys idag! Senare ikväll ska vi iväg på kalas då Nellies kusin Hilda fyller 4 år, Nellie ska firas på lördag tillsammans med Nicke som fyller 25 år! ;)



Igår var jag å familjen ute på havet å "sjösatte" mormor å morfar.
Vi band ihop deras urnor å såg de flyta några minuter tillsammans innan dom sjönk.
De fick även 2 stora fina blomkransar som satt ihop å Nellies å Julias midsommarkransar.
Hela cermonin var jättefint å det känns rätt att det var så här det skulle gå till.
Visst många minnen väcktes till liv när vi gick ut med båten från Nogersunds hamn där morfar har tillbringat så mkt tid av sitt liv. Vi åkte ut till platsen där hans far alltid fiskade vilket gjorde det hela mer speciellt.
Vädret kunde inte vara bätte, vindstilla, klarblå himmel å solens varma stråla.
2 måsar cirkulerade även runt båten hela tiden.
Jag saknar er oerhört mkt å ni kommer för alltid ha en speciell plats i mitt hjärta!
<3 Morfar, Mormor och Farmor! <3




Nu är det dags att göra sig i ordning har en del att göra idag,
Ha en underbar dag allihopa för det ska vi ha! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0