Har haft fullt upp..

Ja det kan man lugnt säga så har tyvärr inte hunnit med att blogga.
I helgen har jag jobbat på rock har ett pass kvar vilket jag ska göra i morrn sen är det färdigt! Helt underbart ;)
å nu kan man verkligen säga att det snart är rock! Helt lovely måste jag säga. Ska bli underbart kul längtar jättemkt men jag hoppas verkligen att vädret blir bra. Just idag ser det ju inte så ljust ut så nu får vi allt hålla tummarna för uppehåll åtminstone ;)


Har även varit på barndop för lilla Annie i Hällevik, det var jättefint å mysigt, sjöng även en sång som jag var rätt så nervös inför men det gick bra :)
Igår var vi på middag hemma hos svärmor, hela familjen Nilsson samlades mkt trevligt men jag är såå trött pga mitt dåliga HB så är inte översocial av mig just nu.


Tankarna snurrar flera varv om allt, helt förvirrad å bortkommen känner jag mig men det ska väl ordna upp sig.
Just nu hade det varit skönt att kunna ringa till Farmor å få prata av sig men tyvärr går inte det, saknaden är enorm efter morfar, mormor å farmor.
Det sägs att det blir lättare, tiden läker alla sår. Då har jag en fråga NÄR börjar det hända??


Något att se framemot är att idag är det 50 dagar kvar tills bebis är beräknad att komma!




Kommentarer
Postat av: dalin

Usch, ät dina järntabletter dessan! Jag hade jättebra värden nu med pojken men förlorade 1200ml blod under förlossningen pga moderkakan inte ville ut. Hb:t sjönk rätt rejält efter det ju, så det var tur man hade lite att ta från sen innan. Fick inte änns gå på toa själv förräns jag fått mer blod.

2010-06-09 @ 22:49:00
URL: http://dalinleandri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0