AJAJAJAJ

Ja det kan man lugnt säga.
Klockan är mitt i natten å jag vaknar med världens sammandragningar har sååå ont.
Magen är hård som sten å jag mår duktigt illa, inte ska det väl dra igång på rikitgt nu?? Jag är inte redo för det har fortfarande mkt kvar att göra innan bebis ska komma.
Lilla Nellie fyller år om 1 vecka å Nicke om 2 veckor det ska ju ordnas kalas å grejor, Nej bebis MÅSTE stanna inne åtminstone 2,5 vecka till.
Tyvärr är det inget man kan styra över men jag hoppas verkligen det blir så.
Usch jag är såå trött vill bara sova men går inte det gör för ont.
Har tagit en varm dusch å det har lättat lite men inte jättemkt..
Jag har väl mig själv att skylla, har storstädat huset idag å bilen så är väl inte så lustigt att det blir så här.
Jag försöker varva ner å ta det lugnt men det går inte bllir så arg på mig själv i efterhand.


I sånna här stunder så önskar jag att farmor va här, saknaden är enorm! Hon kunde alltid prata mig till rätta å lugna mig. Känns tungt att midsommar närmar sig å att den ska firas utan henne, mormor å morfar.
Saknaden av er alla 3 är sjukt stor å jag älskar er alla! Jag bär med er i mitt hjärta varje dag!


Nej nu ska jag försöka lägga mig en stund till hoppas hoppas hoppas det lättar nu igen så jag kan få sova.
I morrn ska jag till Kerstin så får se vad hon har att säga om detta...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0