Uppe me tuppen

Jag vet inte vad som har flugit i Nellie men upp tidigt på morgonen det ska hon, idag vaknade hon halv 7!! Jag var helt galet trött så Nicke tog henne men självklart har jag svårt för att somna om själv så lika bra att gå upp.

Idag skiner solen får hoppas det fortsätter med det!

Det får bli lite frukost snart sen köra till Debbie å hämta lite sten till hundgården, Nellie sitter här hos mig å vill också trycka på alla knappar hahah.

Kvällen igår var supertrevlig med goda vänner, vi grillade flintastek å grillspjut supergott å självklart en massa goda tillbehör å efterrätt!! Nellie hade jätteroligt med Alvin å Felix, de lekte kanon ihop å det skulle kramas  många ggr också :-)


Nej nu säger Nellie frukost å det tycker jag låter som en mkt bra idé!


Kommentarer
Postat av: Sofie

Åhh gott med grillat, håller helt med om att vi tar nån grillning i sommar när vi är nere :) Ser fram emot det.

2010-04-18 @ 10:03:57
URL: http://nykis.blogg.se/
Postat av: Dessan

Ja det ser vi också fram emot!! Längtar så tills nästa gång ni kommer, jag har nog tyvärr lite svårt att komma till er då vi har fullt upp nu med renoveringen :(

2010-04-19 @ 08:02:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0