Tingeling!

Har haft fredagsmys med min underbara dotter.

Nicke är och kollar på fotboll men han ringde nyss å sa att han var på väg hem..

Nu har jag precis lagt Nellie vi har haft det supermysigt, ätit stjärnchips som är bådas favortit å så fick Nellie välja film vilket hon självklart väljer Tingeling eller Ting som hon säger.

Hon fullkomligt älskar dom filmerna men det är inget mig emot tycker dom är sååå mysiga!



Dagen har varit hyfsad bra visst är saknaden stor efter mormor å morfar, känns fortfarande overkligt att man inte kan köra å hälsa på dom längre men som mamma säger livet går vidare, show must go on. Men det är ändå tungt, är så glad att alla minnen lever vidare och att Nellie hann träffa dom men kan erkänna att det känns tufft att mitt nästa barn inte får göra det så underbara människor som dom var. Men jag är glad över att de äntligen får vara tillsammans igen efter 2,5 månad ifrån varandra, jag vet att de vakar över mig/oss alla å jag kommer alltid att minnas vår tid tillsammans!
Jag älskar å saknar er mormor & morfar! Tills vi möts igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0