Mycket att göra.

Idag har det hunnit uträttats en hel del..
Dagen började med att jag och Nellie skjutsar Nicke till farmen där han är å jobbar idag, han har ju inte nått att göra hemma menar jag, blir lite smått irriterad då vi har så mkt på gång i hemmet men han tror vi har all tid i världen på oss... hallo, det är bara 14 veckor kvar till bebis nr 2 ska komma å vem vet den vill kanske titta ut tidigare?? 


Jag å Nellie har även följt med Dianah till Ronneby för att hämta lite skolarbete å sen hjälpt mamma med att tömma det sista i mormors å morfars hus kört iväg lite saker...


Har även hunnit med en vända till
Jysk där vi inhandlade lite saker till Nellies å Julias stuga dom kommer bli såååå fina jag lovar bilder när det är klart  :)

Vad kvällen har att erbjuda är ännu ingen som vet det återstår att se, har inget planerat för en gångs skull men i morrn däremot kommer Jimmie, Josse, Alvin å lille Felix hem till oss för att grilla lite gott gott..


Nu tycker Nellie att vi ska gå ut så det är väl lika bra att lyda, annars vet jag inte vad den lilla damen kan få för idéer :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0