Hinner inte med

Att blogga.
Har varit såå mkt på sista tiden.
Igår mådde jag rikitgt dåligt hade sammandragningar så slutade med ett besök på förlossningen där dom sa till mig att jag MÅSTE ta det lugnt men hur lätt är det med en 2-åring i huset??
Känslorna är upp å ner också snart dags för begravningarna med det är tungt.
Har nyss varit i Mjällby med Debbie å beställt blommorna till både mormor och farmor så nu är iaf det avklarat bara den tunga biten kvar.
Har en stor klump i halsen allt känns sååå jobbigt, önskar allt var en enda mardröm.



                                                      Morfar, Mormor och Farmor
Skulle önska att himlen hade en telefon så jag kunde höra din röst igen, Jag tänkte på dig idag, men det är ju inte något nytt, Jag tänkte på dig igår, och dagarna före det också. Jag tänker på dig i stillhet, Allt som är kvar är minnen och ett kort i en ram, Ditt minne är hos mig för alltid, Gud har dig i sina armar...... Jag har dig i mitt hjärta. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0