Full ös

Ja det kan man verkligen säga att det var här hemma igår..

Dianah var i skolan och Thom skulle på utvecklingssamtal med Johannes så Jacob å Julia fick vara här vilket gjorde Nellie överlycklig!
Hon å Julia funkar sååå bra tillsammans å de frågar efter varandra hela tiden så fort de är i från varandra men det gäller att ha ett öga på dom båda då de är fulla av bus. Och speciellt när dom träffas så kan det hända grejor ska alla veta :-)



Stackars Julia, hon ser helt ihoptryckt ut i den lilla vagnen och Nellie är lycklig över att få köra runt henne i den :-)




Nicke blev färdig med min garderob igår, det var säkert tack vare lille Jacob som skulle hjälpa han hela tiden, kan undra om Nicke tyckte ha var i vägen? Han såg nämligen väldigt sammanbiten ut när han kom ner men det hade iaf gått bra!
Är sååå glad att det äntligen är klart nu ska det bara inhandlas inredning till den jippi!!



Idag ska jag försöka klämma in ett besök hos mormor är så svårt bara när man har Nellie, är ju inget för henne att vara där det blir såå stimmigt då så får väl tyvärr vänta till ikväll då Nicke kommit hem.
Älskade mormor det gör så ont att se dig så här men samtidigt vet att jag att du återförenas med morfar vilket gör att allt känns bättre, jag älskar dig mormor!
Saknaden av morfar är stor vilket den säkert alltid kommer va, kan ibland inte förstå, 3 månader har gått nu men minnena lever vidare! Snart är ni båda tillsammans igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0