Varför?

Jag har så många frågor men finner förtillfället inga svar.
Jag vet knappt hur jag ska uttrycka mig finner inga ord för den smärta, sorg, saknad, tomhet mm som jag känner.
I morse ringde telefonen 05.45 det var pappa å han berättade att farmor gått bort, jag bröt ihop skrek rätt ut fick en sån otrolig chock att jag visste inte vad jag skulle ta vägen, föll ihop på golvet me telefonen i handen.
Min första tanke var att detta får inte vara sant!! Farmor lilla som såg framemot sommaren å att jag å nellie skulle vara i sommarstugan å hon längtade så efter att få träffa barnet som jag bär på <3
Det gör så ont i mig å inte nog med det för 2 dagar sen förlorade jag min underbara mormor varför varför varför??

På 2,5 månad har jag mist min morfar, mormor och farmor.
För 3 månader sen hade jag alla 4 i livet nu har jag bara underbara farfar kvar som är så förkrossad över farmors bortgång vilket jag verkligen förstår, i 65 underbara år har dom vandrat sida vid sida...



Varför ska allt ske samtidigt?
När ska det sluta göra såååå ont?
Hur ska jag orkar detta?


Jag saknar och älskar
 er så oerhört mycket morfar, mormor och farmor!!!



Mormor och Morfar



                                          

Farmor och lilla Nellie


Kommentarer
Postat av: Sofie

Det finns nog inga ord i världen som kan göra dig gladare nu. Jag känner verkligen med dig hjärtat, tänker på dig. Världen är inte rättvis tyvärr. Jag älskar dig

2010-04-24 @ 23:48:53
URL: http://nykis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0