Barnmorskebesök.

Har idag varit hos barnmorskan på kontroll, allt va bra hon är dock lite orolig för mig med allt jag går igenom just nu och mitt HB var inte det bästa men är kanske inte så lustigt heller.
Känns som jag lever i min egna lilla bubbla har inte ork till nånting längre känner mig helt tom å nu närmar det sig dessutom min födelsedag som är på söndag.
Kommer nog kännas lite konstigt att dom inte kommer vara där.



Sitter just nu hos mamma och har precis skrivit ut lite sångtexter till mormors å farmors begravning.
Ska tillsammans med mina systrar öva idag i Mjällby kyrka inför mormors begravning som är på onsdag.
Mycket att förbereda har även ett bildspel att sätta ihop som vi även gjorde till morfar.


Nu ska jag försöka få nått i mig har ingen matlust alls längre jättejobbigt!!
Sen måste jag ner till stan en vända för att inhandla det sista jag behöver så hoppas att dom har det.
Kvällen är fortfarande inte bestämd många bollar i luften just nu!

 


Kommentarer
Postat av: Sofie

Ni är starka som orkar sjunga i kyrkan sådär, jag tror aldrig jag hade fixat det.



Tänker på er

2010-04-30 @ 16:19:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0