Back on track...

Japp nu är man tillbaka här igen, var ett rejält tag sen man skrev här hände så mkt att jag inte hade tid men nu ska jag ta tag i det igen :-)

Speciellt när man fått en så fin blogg som min underbara vän Sofie Nykvist gjort till mig Lovely <3

Tack så oerhört mkt gumman!


För er som har missat så väntar vi vårt andra barn som är beräknat till den 27:e Juli <3 Jag längtar jättemkt! Ska bli spännande att se vad Nellie tycker också men tror det kommer gå bra hon gillar Viggo väldigt mkt Jessicas gosse men visst det kan bli annorlunda när hon inser att denna bebisen är här för att stanna! Hon är ju trots allt en väldigt envis liten dam å börjar säga emot mig mer å mer hela tiden nu.
Mamma å Pappa har spenderat sin helg i underbara sthlm å där köpte dom en tröja till Nellie som det står ARE YOU TALKING TO ME? Den stämmer in klockrent på henne det är precis så hon är just nu, kan undra när det ger med sig om det gör det vill säga?? :S


Idag skiner solen vilket bara kan leda till underbar dag!


Kommentarer
Postat av: Tina Hedlund

Va mysigt ni har det... nästan så jag själv börjar bli lite sugen ju, men måste hitta min prins först!

Nu när Emanuel fick reda på att han skulle bli storebror så blev han stolt som en tupp! Han pussar på Tanjas mage hela tiden! Tror nog att Nellie kommer göra likadant såsmåningom. Doptavlan till "lillebror" e påbörjad iaf! Många kramar till er!

2010-04-15 @ 07:40:13
Postat av: dalin

Hahaha, jag undrar också när den perioden går över!

2010-04-15 @ 10:25:01
URL: http://dalinleandri.blogg.se/
Postat av: Dessan

Du hittar han säkert Tina :-)

Va roligt att du påbörjat den men om det blir en lillebror återstår att se :-)



Skönt att jag inte är ensam Dalin ;-)

2010-04-15 @ 16:47:54
Postat av: Sofie

jag är glad att du gillar den :)

2010-04-15 @ 17:01:51
URL: http://nykis.blogg.se/
Postat av: Tina Hedlund

Jag hade ju rätt om "Elsa-Stina"... vi får väl se! Det ska bli spännande iaf! Många kramar till er! Saknar er som bara den...

2010-04-16 @ 07:41:46
Postat av: Dessan

Jo Tina det hade du ju ;-)

Ja det håller jag med om det kommer bli kul vilket det än är blir men visst det är alltid lite extra roligt att ha en av varje också...Saknar dig också vännen du får komma å hälsa på!

2010-04-16 @ 20:55:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0