Torsdag morgon...

Har precis väckt Nellie vilket inte va populärt den stackarn är såååå morgontrött å vill ju bara sova men det går inte när man ska till dagis..
Det tjuriga humöret gick snabbt över då hon upptäckte att pappa va hemma ;) det verkar som hon har saknat han denna gången han varit iväg...

Själv mår jag inte toppen idag, känner mig krasslig hoppas verkligen det bara är nått tillfälligt å att det snart går över, får kuera mig när Nellie är på dagis  så med andra ord blir det soffläge å tv idag det gillar vi ;)

Nu är det frukost som gäller sen bär det av till dagis...
Här är även lite bilder från vår skogpromenad me Nykis ;)

Mitt lilla bustroll! 








Sofie & Dacke




















 

 

 


Kommentarer
Postat av: Sofie

Hon är så sjukt söt, men det vet du ju redan :)

Va stolt över henne

2009-10-23 @ 11:48:01
URL: http://nykis.blogg.se/
Postat av: Dessan

Tack så mkt!

Det är jag ska du tro ;)

2009-10-25 @ 19:36:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0