Möblera om...

Idag har jag å älsklingen möblerat om i vårt lilla hem, vardagsrum å finrum fick byta plats..
Måste även tillägga att vi fick hjälp av Kim som va till stor hjälp måste jag säga.. hans enda krav till att hjälpa till var att han skulle ha middag kl.12.00 å självklart fick han det :)
Just nu håller Nicke å Andreas (Nickes bror) på att koppla in Tv:n på sin nya plats så jag fick ju så snällt sätta mig vid datorn då jag inte kan titta på tv iofs kan jag ju det i sovrummet men då hade jag inte fått detta gjort...

Dagen startade tidigt idag då Nellie vaknar 05.30 härligt eller inte men nej jag ska inte klaga det är typ andra gången det sker detta året så får väl härda ut men ibland är det faktiskt rätt skönt att gå upp tidigt man får mkt mer gjort eller ja iaf jag får det :)
Resultatet idag blev ju trots allt att vi möblerade om, huset städades, jag lagade 2 middagar å Dacke fick sin promenad måste säga att jag är lite stolt över mig själv jag menar det sker ju inte allt för ofta..

Just nu är jag duktigt irriterad på min mobil den lever verkligen sitt egna lilla liv.
Den startar å stänger av sig själv hela tiden måste lämna in den kanske ska ta tag i det i morrn.. ??
Det är mkt jag behöver ta tag i men i morrn börjar jag iaf jobba min mammaledighet är slut kan inte fatta vart tiden tagit vägen tänk lillan är redan 16 månader det är helt sjukt men så är det.

Nej nu får jag gå å kolla om dom är färdiga
Bye Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0