Kick-off!!

Idag har det varit KICK-OFF med revyn, dagen började kl. 11.00 i Barnakälla å slutade kl. 18.00 en mkt trevlig dag med mkt spånande inför årets revy som säkerligen kommer bli toppen!
Ser framemot detta, för er som inte vet så är jag med som dansare för 3:e året i rad! Superkul är det!! ;)

Helgen i sig har annars varit väldigt lugn, i fredags var vi å badade i olofström med Fam. Gustafsson och Fam. Karlsson/Persson..
Nellie älskade vattenruschbanorna, tyvärr fick hon hög feber när vi kom hem så hela lördagen låg både jag å Nellie pall i soffan å kollade Musses Klubbhus å åt en massa god glass (Det är en självklarhet när man är sjuk)
Men som tur är så är på benen idag! Det va säkert glassen som gjorde det hahah

Då Nellie missade fredagsmys eftersom hon va så trött å la sig tidigt så fick vi ha söndagsmys i soffan me godis nu när jag kom hem å det va kvällens höjdpunkt för henne!
Lillan sover gott i sin säng nu så nu ska jag lägga mig på soffan å se på Tv
I morrn blir det dagis å egentligen skulle jag börjat jobba men jag börjar på tisdag istället ;) skönt att ha en sista ledig dag hehe..
Bild på Nellie då godisskålen kom fram..


Vilken lycka!! Överlycklig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0