Jaaaa.....

Idag kommer min älskling hem har saknat han denna veckan å det har Nellie också gjort varje morgon har hon ropat "Pappa Pappa!!" å sprungit runt i hela huset å letat efter han så i morrn när hon vaknar blir hon säkerligen överlycklig när hon ser att han är hemma :)
För er som inte vet så jobbar han borta i veckorna vilket inte alltid är så roligt men vad gör man inte i dagens läge då det inte finns så mkt jobb så man får ju tyvärr ta det som erbjuds...

Min å Nellies dag har varit lugn idag den började me att hon vaknade 07.30 så nu verkar det som om hon kommit tillbaka till sina rutiner igen denna omställningen med vintertid tar ju på en annan också..
Sen har vi varit i stan me svärmor å köpt tyg till 2 madrasser som Nellie använder som lekmatta hemma, vi tyckte det va dags att fräscha upp dom å självklart ställer svärmor upp på det :)

Just nu sitter vi hos min kära syster Dianah som vi blev bjudna till på middag hos.. jag menar vem tackar nej till middag?? inte jag iaf hahah..
Flickorna leker här för fullt å idag är dom förvånadsvärt snälla mot varandra hmm kan de ha något fuffens för sig i smyg? jag börjar bli lite fundersam.
Tanken är att vi ska ta en cykeltur innan middagen så får väl slita mig härifrån nu så vi kommer iväg.

Längtar till mitt hjärta är hemma ikväll!!



Over and Out / D

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0