Tyst hus..

Ja från att ha varit livat en hel helg så är det alldeles tyst i hela huset, känns jättekonstigt..

Syrran kom å hämtade barnen inklusive mitt lilla busfrö, hon skulle köra dom stora till skolan å passade även på att lämna mitt lilla på dagis då det är i Norje dom alla 3 går ;)
Jag passar på att skriva av mig lite innan det är dags att köra å jobba..
Idag känner jag att jag har varit lite extra flitig, barnen fick nämligen hemmagjorda Pannkakor till frukost, det är inte fy skam det inte... Nellie blev som sagt överlycklig då hon älskar denna maträtt ;)


Idag är det en del på schemat som ska prickas av jobb, dans å revy dessutom måste jag skriva lappar till min dansgrupp eftersom det snart är dags för SHOW!! längtar rikitgt mkt nu!
Med andra ord har jag inte tid att sitta här längre ;)



 

Over and Out / D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0