This is it...

Har som sagt varit på bio ikväll med Revyn å sett "This is it" vilket jag tyckte va en mkt bra film ;)
Gillar man dans som jag gör så är det en självklarhet att se den..
Tackar syster Deborah som ställde upp som barnvakt!



Dagen började annars med att vara barnvakt till Jacob å Julia då Dianah går i skola så det har varit fullt hus med fullt ös det gillar vi ;)
Flickorna har funkat relativt bra ihop idag dom har ju sina småbråk. Nellie är sååå envis å allt ska vara på hennes villkor vilket Julia inte alltid vill, två starka viljor som möts kan det bli blixtar å dunder av hehe

Älsklingen ringde idag å berättade att han varit på akuten han hade fått en flisa av en spik i ögat så dom fick bedöva å rota lite sedan fick han en salva me sig, han har även en lapp för ögat men annars är allt bra med han också.. som tur är kommer han hem i morrn så får väl tycka lite extra synd om han då ;)


I morrn är det dags för jobb igen å Nellie ska till dagis. Är inte upplagd för det, känns så jobbigt att behöva lämna henne där när hon skriker å protestera som hon gör, jag hoppas verkligen att det går över snart..
Efter dagis å jobb så blir det troligtvis en vända in till stan å besöka marknaden hoppas bara det inte blåser som det gör nu!
Sedan på kvällen så är det dans som står på schemat snart dags för Show så nu ger jag gärnet inför det sista. Ska bli skönt me lite lov så man kan koncentrera sig på årets revy istället å även söka ny inspiration inför nästa danstermin!


Nu är det sängen å tv:n som gäller å förhoppningsvis somnar jag gott snabbt!
 Saknar mitt hjärta vid sidan om mig men det är bara en natt till, Håll ut! ;)

Over and Out / D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0