Stormvarning...

Jo tack nog har jag märkt att det blåser ute!! Det är lite mysigt nu på kvällen när man sitter ihopkurad i soffan under filt med lite tändra ljus å tittar tv men annars hatar jag blåst å regn, jag är mer en sommarmänniska som vill ha mkt sol å bad ;) Då trivs jag allra bäst!!

 

Idag har huset fått sig en storstädning käns rikitgt bra måste jag säg, det är bara fönstrena som ska putsas innan jul annars är jag snart redo att plocka fram julsakerna!! * Längtar *
Julen är en mysig tid tycker jag å det ska bli roligt att se vad Nellie säger om tomten i år ;)

I helgen bär det av till gbg, Lisebergs julmarknad och på söndag på hemvägen tar vi ULLARED kommer bli superskoj... Har planerat att inhandla alla julklappar så man slipper den stressen sen så hoppas verkligen det finns mkt där nu ;)
Nej nu får jag slita mig å se om min man behöver hjälp det verkar som han är ute å samla ihop grejor på tomten för nu börjar det blåsa REJÄLT märker jag....




Lite bilder från helgen på alla mina underbara GULDKLIMPAR!




Johannes,Izak,Jacob,Nellie,Julia Gänget i full aktivitet.. Jag hade å städa kan ni tro ;)

Johannes & Jacob  Tv-spel på hög nivå!


Dessan,Nellie,JuliaJag morgonmyser me flickorna som dricker välling ;)






                                                          Over and Out / D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0