Skakig...

Har precis haft 1 timmes trevligt samtal me Sofie! ;) Det gillar vi mkt...
Fanns en hel del att prata om, blir ju så när man inte bor nära å kan umgås så ofta. Har lite funderingar på att försöka åka å hälsa på henne det vore supertrevligt iaf.. Får allt spinna vidare på de planerna!


Idag har det varit jobb på schemat gick mkt bra måste jag säga..
Hämtat lillan på dagis eller Förskolan som det så fint ska heta nu, själv tycker jag det låter så stort så jag håller mig till Dagis ett tag till iaf ;)



När vi kom hem var det i stora drag dags för middag så jag började lite smått me det å Nellie leker i vardagsrummet som vanligt, sitter i soffan å så som hon alltid gör...men idag gick det inte så bra hon började stimma i soffan vilket man inte får så jag lyfter ner henne å säger till henne att det får hon inte det är farligt, men tror ni hon lyssnar?? JA ett litet tag gör hon faktiskt det å sitter snällt i soffan igen, men när jag tittar till henne nästa gång så ser jag hur hon lutar sig över ryggstödet å i nästa sekund ser jag benen rätt upp i luften å huvudet först ner i golvet!!!
Jag har aldrig blivit sååå RÄDD i hela mitt liv som jag blev just i den stunden min första tanke va det här har gått rikitgt riktgt illa men hon hade änglavakt hon fick ett stort blåmärke/bula ovanför höger öga så det känns bra att det inte gick värre, jag menar det kunde ju gått hur illa som helst! Jag hoppas verkligen att hon har lärt sig en läxa nu å att det inte upprepas....
Jag känner mig dock som en dålig mor att det hände överhuvudtaget men finns det någon som alltid har full koll? Allt sker på ett ögonblick å detta va en olyckshändelse men känns ändå på ett visst sätt, är fortfarande lite skakig när jag tänker på hur det hade kunnat gå....


Jag lovade bilder igår men det kommer i morrn när jag lämnat lillan på dagis då får jag lite tid över innan det är dags för jobb så har tänkt ordna det då..
Nu däremot längtar jag efter sängen.





                                                                   Over and Out / D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0