Middagsdags

Sitter hos mor & far å väntar på att maten ska bli klar, det blir stekt torskfile me hemmagjord potatismos vilket vi gillar starkt ;)

Nellie kunde inte vänta så fick tjuvstarta hon älskar fisk! :)


Efter middagen blir det hem lite snabbt å lämna Nellie så kommer hennes farmor å ska passa henne medans en annan ska iväg å dansa heeela kvällen lång ;)



Idag var jag å sandra som sagt i k-hamn å visst hade jag turen på min sida då vi hittar 11 klänningar till en av våra grupper!! Vi båda blev överlyckliga så nu känns det lite bättre inför helgen MEN det är fortfarande ett problem som återstår vilket jag hoppas kommer lösa sig ikväll tack vare fischer!





Over and Out / D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0