Måste skärpa mig!

Det är rikitgt dåligt av mig att jag inte skriver varje dag, nu måste det bli ändring!

 

Helgen min har varit fartfylld men rolig. I lördags på morgonen runt 9 tiden kom Dianah & Thom å lämnade sina 3 guldklimpar, dom spenderade natten hos mitt då föräldrarna va iväg bjudna till Wallmans med Johanna å Tobbe vilka gottegrisar men det var dom helt klart värda!!!
Eftersom jag å Nicke fick 3 bonus barn så skaffade vi 2 till nämligen min andra syster Deborah, hennes barn ville självklart också komma vilket dom fick, vi alla drog iväg till Tingsryd å badade på Kaskad, Vi tog förstärkning av Sofia å Sandra vilket va toppen! Det va en hel mysig dag med 6 underbara barn!
Kvällen avslutade jag, Nicke, Johannes, Jacob, Izak, Julia å Nellie med pizza hemma å sedan en film till de 3 grabbarna.. flickorna somnade gott vid halv 8 dom var helt slut efter dagens bravader!!!
Det är sååå mysigt me stor familj!! Me Like Alot!!

I söndags hade vi fotografering me revyn vilket gick hyfsat, blir man någonsin nöjd?? Tveksamt men så är det..

 

Idag åkte mitt hjärta iväg för att jobba igen längtar redan till onsdag då han kommer hem igen!
Nu känner jag att det är dags för sängen, pallar inte lägga upp bilder från helgen men det kommer!




Over and Out / D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0